Kansainvälinen talousvaikuttaja Jeremy Schwartz SuomiAreenaan: kaikki maat tarvitsevat vision, jos aikovat pärjätä AI:n ja robottien ajassa
tunnetaan maailmanlaajuisesti visionäärinä, joka on onnistunut yhdistämään kestävän kehityksen, digitaalisen murroksen ja liiketoiminnan kasvun. Hän on toiminut muun muassa Coca-Colan Euroopan innovaatiojohtajana, jolloin hän esitteli Coca-Cola Zeron, sekä The Body Shopin toimitusjohtajana, jolloin hän uudisti brändin eettisen kuluttamisen edelläkävijäksi. Hän on myös ollut mukana nostamassa koruyhtiö Pandoran uuteen kansainväliseen kasvuun.
Tällä hetkellä Schwartz johtaa Kantarin kestävän kehityksen liiketoimintaa ja omaa ESG-konsultointiyritystään Maxius Advisorya. Hän työskentelee erityisesti tekoälyn, robottien ja kestävän liiketoiminnan parissa – ja puhuu säännöllisesti maailman merkittävimmissä foorumeissa.
SuomiAreenan vuoden 2025 pääteemana on kasvu, ja Schwartz tuo keskusteluun näkemyksensä siitä, kuinka kasvu voi olla samanaikaisesti kannattavaa, vastuullista ja ihmiskeskeistä. Hänen puheensa ”Maat tarvitsevat vision, jos aikovat pärjätä AI:n ja robottien ajassa” tarjoaa konkreettisia esimerkkejä, tarinoita ja ideoita niin yritysjohtajille, päättäjille kuin nuorille.
"Schwartzin viesti yhdistää hienosti kaksi tärkeää teemaa: toisaalta kasvun, ja toisaalta meitä kaikkia koskettavan tekoälyn murroksen. Hänen keskeinen viestinsä on, että kaikki maat tarvitsevat suunnan”, sanoo SuomiAreenan toimitusjohtaja .
Tilaisuus pidetään englanniksi.
SuomiAreena järjestetään Porissa 24.6.–27.6.2025.
#SuomiAreena
Antti Lehtinen, toimitusjohtaja, SuomiAreena Oy
050 572 7991, antti.lehtinen@suomiareena.fi